Selecteer een pagina

Beste klant,

Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of dat er iets fout is gegaan. Voor de behandeling van klachten houden wij de onderstaande werkwijze aan.

Stuur een bericht per e-mail naar info@harmonytoys.nl,

of per post naar:

Harmony Toys
afd. Klantenservice
Sylvanusstraat 2
7412 DM Deventer

Vermeld als e-mail onderwerp ‘klacht’.

Omschrijf uw klacht en vermeld daarbij ook uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en het CE-nummer van het betreffende speelgoed.

Wij zullen op uw klacht binnen 14 dagen reageren.

Blijf vooral spelen,
Harmony Toys team

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Bestelling retourneren

Bent u niet tevreden dan kunt u gratis retourneren binnen 30 dagen na aankoop.

Klik op onderstaande button om uw retouraanvraag in te dienen. Volg de instructies en ontvang uw retourlabel.

Start uw retourproces

Share This