Beste klant,
Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of dat er iets fout is gegaan. Voor de behandeling van klachten houden wij de onderstaande werkwijze aan.
Stuur een bericht per e-mail naar info@harmonytoys.nl,
of per post naar:
Harmony Toys
afd. Klantenservice
Sylvanusstraat 2
7412 DM Deventer
Vermeld als e-mail onderwerp ‘klacht’.
Omschrijf uw klacht en vermeld daarbij ook uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en het CE-nummer van het betreffende speelgoed.
Wij zullen op uw klacht binnen 14 dagen reageren.
Blijf vooral spelen,
Harmony Toys team
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Bestelling retourneren
Bent u niet tevreden dan kunt u gratis retourneren binnen 30 dagen na aankoop.
Klik op onderstaande button om uw retouraanvraag in te dienen. Volg de instructies en ontvang uw retourlabel.